Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Hogyan kezdjünk hozzá a weboldal készítéshez?

Ha már megérett a gondolat bennünk, hogy szükség lenne egy weboldalra, de nem tudjuk hogyan fogjunk hozzá, ezen a szakmai blogon leírjuk a weboldal készítés folyamatait, fontos szempontjait, tisztázzuk az alapvető fogalmakat: milyen kifejezések, szabványok, funkciók merülhetnek fel egy cégtulajdonosban, amikor weblapkészítésbe fog.

Ha olyan oldalt szeretnénk, amely gyakran frissül, amelyet mi adminisztrálhatunk és a keresők is szeretnek, akkor a WordPress tartalomkezelő rendszer egy jó alternatíva erre. Ha leginkább a design a fontos, és az nem, hogy mennyire találnak meg minket, illetve oldalunkat a keresőkben, akkor a Flash alapú weboldalt ajánljuk. Most gondolom sokan legyintenek, hogy a flash oldalak lassúak, nagy méretűek, a google nem indexeli be őket, és drágák. Ez azonban csak félig igaz.

Ha egy készülő rendezvényünkhöz, konferenciához szeretnénk online felületet, akkor a flash az elkészülési idő rövidsége és a design miatt jobb választás lehet. Képzeljük el, hogy egy rendezvényt szervezünk, ahol a meghívottakat e-mailben vagy levélben értesítjük a regisztrációról, amit online tehetnek meg. A flash előnye, hogy látványos megjelenítéssel, váltakozó animált tartalommal varázsolhatjuk el látogatóinkat, a rendezvény exkluzivitását tovább növelhetjük. Ha a rendezvénynek vége, a weboldal funkcióját veszti, vagyis minek költsünk el 3-400 ezer forintot egy jól felépített, optimalizált oldallal, amikor csak maximum egy hétről van szó? Tehát az első lépés, hogy tisztázzuk a weboldalnak mi lesz a funkciója. A leggyakoribb válasz általában a következő: “Egyszerű weboldalt akarunk, 4-5 menüponttal, legyen fent az oldalon némi céginformáció, bemutatkozás, egy rövid leírás a szolgáltatásainkról és egy kapcsolat menüpont.”

Az ilyen kérés általában olyan embertől hangzik el, aki nem tudja mit akar, de azt tudja, hogy akar egy weboldalat, mert a “mai világban ez már nagyon fontos”. Igen, nagyon fontos, de ha már nekikezdünk egy munkának, miért ne lehetne jól használható? Sokan azt gondolják, hogy a bonyolult, sokat tudó weboldalak sokba is kerülnek. Az általunk preferált WordPress rengeteg olyan funkcióval van felvértezve, amire a legtöbb felhasználónak szüksége van. Mivel nem mi írtuk a rendszert, ezért nem is adjuk drágán. Volt már olyan ügyfelünk, akiknek tulajdonképpen pár tízezer forintért telepítettünk WordPress oldalt, mert azt mondta, neki most sajnos nincs pénze a designra és egyéb funkciókra, jó lesz az alap. Később, mikor elkezdte használni a rendszert, akkor persze elkészítettük a megfelelő arculatot hozzá és 1-2 olyan funkciót, amire a kipróbálás után jött rá, hogy szükséges. Nem írunk ide hangzatos marketing szövegeket, hogy az XY Kft. mennyire meg volt elégedve, elég megnézni a referenciáinkat és látható, hogy ügyfeleink szeretik és használják a WordPress nyújtotta előnyöket.

This entry was posted on kedd, március 2nd, 2010 at 18:19 and is filed under Szakmai cikkek, Twitter. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.