Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Kockashop.hu

Nem tudjuk, hogy ki készítette a GD Betrieb Kft. számára a kockashop.hu oldalt, de sok szempontból lehet jó példaként állítani új weboldalt, és online vállalkozást tervezők számára. Már a szolgáltatás is kiemelkedően hasznos, hiszen a rengeteg féle dobozos legó és figura mellett elemenként vásárolhatók meg a legók, így akár hiányzó elemek pótlásában, akár a dobozba nem zárt álmok megvalósításában segítenek.

A legszembetűnőbb és legfontosabb, hogy ezen a honlapon MINDEN különálló LEGO elem egységes stílusú fotóval szerepel, megfelelően kategorizálva, meta-adatokkal ellátva. Több online katalógust és webáruházat segítettünk már életre kelteni több ezer termékkel, igyekszünk hozzátenni, egységesíteni, jó minőségű adatokat létrehozni, de nagyon sok esetben ez jobban függ az ügyfél által szolgáltatott adatoktól, hogy azok egységesek, teljesek-e, egy forrásból származnak-e, egyszerre érkeznek-e meg, és valóban mindent tartalmaznak-e már elsőre, ami fontos. Az itt szereplő árukészletet nem feltétlenül raktárról kínálják, de komplett, és a nem raktárról szállítandó elemek mellé szállítási információ (idő) van rendelve.

Emellett érezhető, hogy a weboldal mögött komoly online kommunikációs munka van, a kapcsolódó Facebook oldalt 25.000-en követik, naponta többször jelenik meg bejegyzés, LEGO-hoz kapcsolódó érdekességekkel, és minden 5-6. tartalmazza csak közvetlenül a vállalkozás ajánlatát. Márpedig ahhoz ajánlat kell, ehhez kapcsolódóan akciók, új termékek kerülnek ki, mert ha nincs mit mondani, akkor nincs kinek mondani, nem jönnek új követők. Az oldalon hűségpont-rendszer, fórum szerű vevőszolgálat működik, közösségi funkció használatához lehet regisztrálni legós avatarral, és az oldalon építési naplót vezethet saját fotókkal bármely tag.

Az ilyen jellegű funkciók sem egy webáruház indulásakor készülnek el, az vállalkozás online jelenléte azt mutatja, hogy gondolkodtak, vannak ötletek, jó kapcsolatot ápolnak a fejlesztő céggel, hosszú távon új ötletekkel, új rendelésekkel jelentkeztek, és folyamatosan fejlődnek, törődnek a tartalommal mind a termékeket, mind az egyéb kommunikációt illetően, ismerik a saját fogyasztóikat, a termékeket, amelyeket árulnak, és nekem még úgy tűnik, hogy egy “lapos kettes” hivatalos magyar elnevezését megtudni, vagy éppen kitalálni egyaránt komoly felelősség, és ezt nem félnek felvállalni.

Ez az egész weboldal és a mögötte működő vállalkozás úgy ahogy van jó, és jó megrendelő-fejlesztő viszonyt enged feltételezni, mert az eredménye kigondolt, végigcsinált, befejezett, működő eredménynek látszik.

This entry was posted on szerda, augusztus 14th, 2013 at 11:24 and is filed under Szakmai cikkek. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.