Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Netpincér.hu

2013 februárjában megújult a netpincer.hu. Az évek óta működő, éttermi kiszállítási online piacteret egyértelműen vezető szolgáltatás nagyon régóta ugyanazt a felületet adta, és nem volt hibátlan, ugyanakkor business continuity szempontból jelentős, hogy 10 éven keresztül egy pillanatra sem állt meg, és így kapott közben új funkciókat. Nehéz egy online vállalkozást pontosan kitalálni előre, de tény, hogy leszámítva a korán belefogó piacvezetőket, az újak közül a legsikeresebbek azok, amelyek kevés de éppen elég funkcióval, egyszerű felülettel fedik le az üzletük támogatásához szükséges funkciókat, és nem bonyolítják túl. A Netpincér azonban egyedül volt, amikor indult, és közben tett szert számtalan tapasztalatra, amelyekhez aztán vagy kapcsolódott kiegészítés a felületen, vagy nem.

Az új oldalt viszont már meglévő tapasztalatok és felhasználói visszajelzések birtokában készíthették el.

Az felhasználói felületről eltűntek olyan zavaró tényezők, mint pl. az, hogy nehéz volt egy konkrét éttermet kikeresni. Vagy az, hogy ha több éttermet nyitottam meg több fülön, akkor végül a session változók összekeveredése miatt végül csak abból tudtam rendelni, amelyiket utoljára nyitottam meg. A felület mutatja az utolsó rendelésemet. Ha egy étlapot nézek, akkor azokat a tételeket, amelyekből már tettem a kosárba, megjelöli színnel. Az olyan ételeknél, amelyekhez választható köret, vagy választható menüben kiegészítő étel, a kosárba helyezéskor ezek listáját feldobja. Ezzel sokkal rugalmasabb akciós és árpolitikai lehetőségeket ad a szolgáltatók kezébe, mert ugye világos, hogy az olcsó főételek mellé drágább üdítők, desszertek és levesek hoznak jobb hasznot. Hasonlóan az eladáshelyi értékesítés-ösztönzéshez (POS), amikor például egy bolt polcain különböző reklámanyagok jelölik egy márka helyét, vagy különálló, egyedi állványra (display) helyezik őket, itt is az ösztönzés fontos eleme, hogy az adott étel kosárba helyezésének pontos pillanatában próbálkozik meg a vásárlás bővítésével a rendszer (upsell), akkor és ott, amikor és ahol arra a legjobban igény lehet, amikor az a legrelevánsabb.

A felhasználói adatok, étteremadatok megmaradtak. Mintha az új weboldal nagyobb hangsúlyt fektetne arra, hogy a vásárlók új éttermeket segítsenek bekötni a rendszerbe. Azaz aki nem találja kedvenc kiszállítóhelyét, az jelezze, és cserébe kupont kap. A szolgáltatóhelyek bővítése a Netpincér bevételnövelésének egyik beavatkozási pontja, és ezt ügyesen lovagolja meg, jó példája annak, amikor üzlethez értő emberek egy üzleti igényt, üzleti célt fordítanak le kommunikációs célra, és azt a megfelelő webes funkcióval támogatják. Ez különbözteti meg az oldal profi fejlesztőit (az oldal nagyrészt a Netpincér belső erőforrásaiból, az Ergománia tanácsait felhasználva valósult meg) az egyszerű “weboldalkészítőktől”, a rocksztárt a lakodalmas zenésztől. Ez az a hozzáállás, ami miatt az emotions online ügynökség is talpon maradt, és örömét leli a munkában, mert profi, tapasztalt megrendelőkkel dolgozhatunk, akik már az első találkozáskor tudják mit akarnak, és a tanácsaink alapján megértik, hogy mi is megértjük céljaikat. Hozzá kell tenni, hogy ez ránézésre is egy többmilliós fejlesztés, és az operatív programok tájékoztatási portálja szerint a Gazdaságfejlesztési Operatív Programból 36 milliós támogatást sikerült lehívni az új koncepció megvalósítására.

This entry was posted on csütörtök, március 7th, 2013 at 16:40 and is filed under Szakmai cikkek. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.