Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Pursued

A pursued.nemesys.hu címen érhető el egy amolyan szökj ki a szobából / találd meg a kis tárgyakat a képernyőn típusú játék (pursuation game). A játék azonban nem egy virtuális téren, vagy egy 3D-ben renderelt ódon kastély rendetlen padlásszobájában játszódik, hanem a való világban.

A Google Street View panorámaképei adnak segítséget, ezeket nyilván valamelyik Google API-n keresztül érik el, az ilyen API-k teszik lehetővé a fejlesztők számára, hogy például lakcím alapján Google térképet ágyazzunk egy ingatlanoldalba, vagy a háttérben fizessünk a Paypalon keresztül, vagy egy keresőszó alapján automatikusan YouTube videólinkeket hívjunk le és építsünk a weboldalunkba, emberi munka nélkül.

Ha már a Google Street View helyszín megvan, a játékban a feladat a panorámaképen körülnézve rájönni, hogy milyen városban készült a felvétel. A 15 beépített helyszín megfejtése nagyjából 15 perc, és ezt követően VÉGTELEN lehetőség van a folytatásra, miután a közösség küldhet be saját “pályát”, azaz lokációt. Ez pedig a jól átgondolt, “mi legyen az utolsó funkció, amit beleteszünk?” jellegű beszélgetések tökéletes végeredménye, mert úgy bocsájtják vízre a hajójukat, hogy végtelen üzemanyaggal ruházzák fel.

A játékosok felhasználása pályabeküldésre, így téve önműködővé a játékot egyszerűen zseniális. A “PONT ELÉG” befektetett munka és az ahhoz tartozó eredmény iskolapéldája, ha nem is pénzről van szó, a ROI függők számára egy örömforrás ez a fejlesztés. Ahol tudtam, megosztottam a játékot, mert őszintén remélem, hogy aki időt szán arra, hogy egy ilyet letegyen az asztalra, az eléri vele a céljait. A cél nem tudom mi, de támogatom, hogy minél több emberhez eljusson a játék. Valószínűleg egyébként a cél a játékfejlesztő csapat és részben Fortix nevű játékuk népszerűsítése.

Ha ránézésre nem tűnne fel, a fejlesztők jórészt magyarok: Józsa Szabolcs, Várady Zsolt, Kozma Dávid, Zach Zebrowski és Uzsák László (NEMESYS).

Bár az alkalmazás Chrome bővítményként és egyéb platformokon is elérhető, az egyszerű vázon nem változtat, és ez az, ami remekmű: csináljunk egy játékot, ami meglévő Google tartalmat dob fel, 15 lokáció, kell egy mező, ahová beírom a tippet. Kell még egy pályanavigátor, ahol választhatok pályát, meg 1-2 megosztás funkció. És esetleg csináljunk egy felület, ahol mások is beküldhetnek új lokációt a helyes megfejtéssel, amiket népszerűség szerint listázunk. Tegyünk köré valami sztorit egy kis animációval, pár hangot, és csináljunk az egészről egy screencast videót, hogy világos legyen a használata.

Ha valaki kellően higgadt, fejlesztői, és tapasztalt vezetői aggyal megy bele egy ilyenbe, 3 nap alatt elkészülhet egy változat. Ha valaki más izomból áll neki, túlgondolja, és nincs tapasztalata az online fejlesztésben , 8-10 hónapig is elmolyolhat ugyanezen az eredményen. A kedvenceim az olyan megoldások, ahol a tervezés ugyanannyi ideig tart, mint a megvalósítás, és nem egy óra gondolkodást követ 2 hónap kaszabolás. Nagyon örülök, hogy láthattam ezt a játékot, és gratulálok hozzá.

This entry was posted on szerda, március 6th, 2013 at 09:02 and is filed under Szakmai cikkek. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.