Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Arculat és weboldal készítés a Láthatatlan Kiállítás részére

A kezdetek – a Láthatatlan Kiállítás arculat

A Láthatatlan Kiállítás arculat készítését még 2007 szeptemberében kezdtük el, az akkori tulajdonossal. A Kiállítás megépítésének ötletét szinte egyidőben zajlott a látvány tervezésével. Az akkori trendeknek megfelelően először Flash alapú weboldalban gondolkodtunk. A kereső optimalizálás akkor még elég gyerekcipőben járt, de a Flash beépülő modul nem minden cégnél volt elérhető, a biztonsági kockázatok miatt, sok helyen le volt tiltva, így azt javasoltuk a tulajdonosnak, hogy készítsük el a HTML verziót is.

Az online felület – a webdesign készítése

Az arculat tervezése nagyjából 1 hónapot vett igénybe. Szerencsére, ügyfelünknek volt elképzelése az alapokról, a fekete-fehér színvilág és a braille pontok voltak a fő irányvonal. A logó és a hirdetés vázlatok, layoutok megtervezése után a webdesign is megszületett. A webdesign készítés legfontosabb része, az arculat egységes kinézete volt, mind a Flash, mind a HTML verzióban. Sok olyan apróság volt benne, amely akkor még egyedinek számított, örömmel vettük tudomásul, hogy a látogatók többségének tetszett a látvány. A webes funkciók mellett egy foglalási rendszert is javasoltunk, felkészítve erre a látogatók számának megnövekedése esetén az adminisztrációt. Az induló költségek alacsonyan tartása miatt, a tulajdonos elzárkózott ettől, de hamarosan meggyőztük arról, hogy egy jól működő online foglalási rendszer mekkora költségmegtakarítással jár majd. Tanácsunk hamar beigazolódott, a kiállítás megnyitója után 1-2 hónappal a látogatók a foglalások nagy részét már interneten végezték.

Kreatív tervezés és média

A weboldal és az arculat elkészítése után, a kültéri és beltéri reklámok megtervezésével folytattuk munkánkat. A nyomtatott sajtó mellett a POS eszközöket is felhasználtuk a kiállítás népszerűsítésére, így viszonylag hamar megismerte a közönség a kiállítást. Nemcsak a weboldal, hanem minden anyag tervezésénél, szigorúan tartottuk magunkat az arculati szabályok mellett, majd tavaly elkészítettük a Láthatatlan Kiállítás arculati kézikönyvét is, amelyben rögzítettük az összes szabályt, a betűtípustól a színhasználatig mindent.

Online sikerek – a honlap optimalizálás

A honlap optimalizálás volt a következő feladatunk. Több olyan kulcsszó helyezésen kellett javítanunk, amely a tulajdonosnak fontos volt. A “kiállítás” és “kiállítás budapest” szavakra eleinte csak a 30. hely körül volt a kiállítás weboldala, de 3 hónap alatt az első 5 helyezésbe sikerült felhoznunk a weboldalt. 2009-ben az akkora már elavultnak számító HTML változatot a WordPress tartalomkezelőre cseréltük, a flash verziót pedig megszüntettük. Ennek többek között az volt az oka, hogy a Flash oldalak tartalmát a Google kereső nem tudja indexelni, illetve nem készíthető belőle akadálymentes verzió, a frissítése pedig rengeteg időt és energiát igényel.

A WordPress tartalomkezelő rendszer üzembe helyezése

A WordPress weboldal tartalomkezelő rendszerbe beintegráltuk az előző vendégkönyv összes bejegyzését, és a tartalom áthelyezéséről is gondoskodtunk. Az új rendszer bevezetésének legfőbb oka, hogy egyre több tartalom, hír, új menüpontok kerültek fel a Láthatatlan Kiállítás weboldalára, ezt pedig a WordPress segítségével könnyen tudták a Kiállítás munkatársai is frissíteni. Azóta komplett hírlevél rendszert és egy többnyelvű modult is beépítettünk, illetve egy chat dobozt is készítettünk, amely Javascript technológiával működik, de szintén a WordPress alól adminisztrálható. A rendszer használatát egynapos tréning keretében mutattuk be a kiállítás dolgozóinak. Ebben megmutattuk, hogyan kell új híreket feltenni, a meglévőket frissíteni, és minden olyan funkciót ismertettünk, amire szükségük lehet.

Böngésző független weboldal szabvány

Az akadálymentes változat mellett érdekességként elkészítettük a sötét és braille változatokat is, figyelve a böngésző független megjelenésre, azaz pl. Firefox és Internet Explorer alatt is ugyanúgy jelenik meg a Kiállítás weboldala.

A Láthatatlan Kiállítás kiváló példája annak, hogyan lehet áldozatos munkával és odafigyeléssel a semmiből a legjobb lenni. Megkockáztatom, hogy a Láthatatlan Kiállítás Magyarország egyik legnépszerűbb kiállítása, ebben a sikerben pedig az emotions online ügynökség munkatársai is büszkén osztoznak.

Ha szeretné, hogy Ön is a sikeres ügyfeleink közé tartozzon, vegye fel a kapcsolatot velünk, és a kreatív munka mellett tanácsadással is szívesen segítjük vállalkozása fejlődését.

a weboldal megtekintése

Kérjük, tekintse meg a Láthatatlan Kiállítás webdesign látványképeit az itt található galériában.

This entry was posted on hétfő, február 21st, 2011 at 14:16 and is filed under Referenciák. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.