Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Weboldal készítés a Dyson Magyarországnak

A Dyson története egészen 1970-ig nyúlik vissza, amikor James Dyson az alapító megalkotta első termékét az angol Királyi Művészeti Egyetemen. Folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően a 70-es évek végére sikerült kifejlesztenie elkészítenie első porszívóját, amely már akkor is abban különbözött a többi típustól, hogy nem veszített szívóerejéből. A következő állomás 1983 volt, mikor Dyson kijött a G-Force (nem az nvidia vga kártyájáról van szó) nevű takarítógépével. Az angol piacnak ez túl drága volt, nem kellett senkinek, ezért Japánba vitte, ahol sikerült piacra dobnia közel 2000 fontos vételáron. A termék annyira sikeres lett, hogy 1991-ben megnyerte a Design Fair díjat. Ötleteiért 1986-ban megkapta első amerikai védjegyszámát is. 1993-ban megnyitotta első angol gyárát is, Wiltshire-ben. James Dyson jó példája az akaraterőnek és az állhatatosságnak. Termékei mellett őt is kitüntették már többek között 1997-ben a Prince Philip Designer elismeréssel, 2000-ben a Lord Lloyd of Kilgerran díjjal is. 2005-ben megválasztották a Királyi Műszaki Akadémia tagjának, 2006 decemberében pedig lovaggá ütötték.

A Dyson webdesign tervezésekor figyelembe kellett vennünk az angol Dyson weboldal arculatát. A Dyson tulajdonosa eleve webáruházban gondolkodott, egyszerűen működő adminisztrációs felülettel, de egyben portfólió oldalt is szeretett volna. A kész webdesign így viszonylag hamar kész lett, apróbb módosításokkal 3 nap alatt el lett fogadva. A Dyson webáruház része már komolyabb kihívásnak bizonyult. A termékeket kategóriákba rendeztük, felcímkéztük és a webáruházakban használt szabványokkal is elláttuk. A termékek ismétlődő tulajdonságai miatt saját rendszert fejlesztettünk a WordPress tartalomkezelőbe. Ezzel megkönnyítettük, hogy ne kelljen minden terméknél ugyanazt a tulajdonságot megadni, csak az értékekre kellett kitölteni. A webáruház képes összekötni a termékeket egymással, illetve a termékhez tartozó kellékeket és pótalkatrészeket is hozzárendelhetünk. A Dyson weboldalán nemcsak porszívók, hanem ventilátorok és kézszárítók is szerepelnek, utóbbit azonban itt közvetlenül nem lehet megvásárolni, mivel összesen 3 típusa van. Erre külön microsite-ot készítettünk.

A portfólió oldalakon rengeteg apró Javascript megoldás van, ami méltó a James Dyson brandhez. Külön videó appletek gondoskodnak a technológiák bemutatására, de beépített mini fotógaléria és saját ablakban kinyíló Javascriptes videó megjelenítőt is programoztunk bele. Emellett olyan apró, de hasznos funkciók vannak benne, mint a navigátor, ami megmutatja a látogató éppen hol jár. A termék nézeten a rengeteg tulajdonság miatt szintén Javascript megoldáshoz folyamodtunk, így kevesebb helyen elfér minden, ezáltal áttekinthetőbb lett az oldal.

A pótalkatrészek és kiegészítőkhöz eltérő látványt terveztünk, de maga a kiegészítő termék nézet is más, mint a hozzá tartozó terméké. Az átjárhatóságnak köszönhetően a látogató könnyen kiigazodik a rengeteg termék között, a kereső pedig a termék adatbázis mellett, azok tulajdonságaiban is keres, a címkék pedig gondoskodnak a szűrés finomításáról.

Nem az első alkalom, mikor bebizonyosodott, hogy a WordPress tartalomkezelő rendszer kiválóan alkalmas webáruház rendszerek megvalósítására, ráadásul könnyen integrálható egy már meglévő céges portfólió oldalba is.

weboldal megtekintése

A tulajdonos ajánlása

Tekintse meg a Dyson Magyarország weboldalának néhány látványképét.

This entry was posted on szerda, február 16th, 2011 at 14:41 and is filed under Referenciák. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.