Tanácsadás és tervezés

ÖTLETEKSzámíthat tanácsainkra, kommunikációs céljait szem előtt tartva különböző ötleteket adunk akár egész éves megjelenéseire. Kreatív megoldásaink közül Ön választja ki, mi kerül megvalósításra.

További részletek
Kreatív kivitelezés

MEGOLDÁSOKWebfejlesztőink kreatív vizuális megoldásokat, és működő programozott funkciókat alkalmaznak. Hatékony web2.0 eszközökkel időben megvalósítjuk elképzeléseit.

További részletek
Online kommunikáció

TARTALOMAlkalmazzon ügynökségként, hogy ne csak szép, de tartalmas weboldalai legyenek: állandó megbízással minden hónapban létrehozzuk online felületeinek szöveges-, képi- és videotartalmát.

További részletek

Rendezvény regisztrációs szoftver

Az e-motions Kft. számos olyan rendezvény weboldalt készített el, amelyekhez online regisztráció, adminisztrációs-, és a résztvevők számára elérhető információs oldalak tartoztak. Íme néhány példa szoftvereink változatosságára, különböző szempontok szerint:

  • A rendezvény: kiállítás, konferencia, estély, több ezer fős családi nap.
  • A rendezvény hivatalos nyelve: magyar, angol, vagy akár több nyelvből választható (angol, német, olasz, orosz, ukrán, román, lengyel, cseh, szlovák, szlovén, stb.).
  • Zárt és nyílt: készültek teljesen nyilvános oldalak, jelszóval részben zárt, és a meghívóval küldött jelszóval megtekinthető teljesen zárt oldalak is.
  • Az adatok mennyisége: van, hogy személyenként csak 6-8 kérdést kell feltennünk, a részvétellel, érkezéssel kapcsolatban, van azonban, hogy egy-egy résztvevőről 60 különböző (részben bizalmas) adatot tárolunk.
  • Az adminisztratív funkciók mennyisége: esetenként mindössze a meghívottak és a visszajelzést küldők listáját kell összehasonlítanunk, az autók parkolását segítő listákat és az étkezéssel kapcsolatos külön kívánságokat kell összesítenünk. Más rendezvényeknél a résztvevők teljes programját részletesen nyilvántartjuk, aktívan részt veszünk a szervezésben.

Atomerőművek Világszervezete

  • 2005-ben három évig tartó munka eredményeként nagy sikerrel lezárult a World Association of Nuclear Operators kétévenkénti kongresszusa, amit abban az évben hazánk rendezhetett meg.
  • 35 különböző országból, majdnem ennyi különböző anyanyelvű résztvevő, köztük a 2005-ös béke Nobel-díj tulajdonosának 6 napi programját, és annak minden részletét tettük átláthatóvá.
  • A vendégek 5 különböző külföldi atomerőmű-látogatáson, hozzátartozóik a konferencia alatt 17 különböző városnézésen vehettek részt, amely programok megfelelő nyelveken történő vezetése az adatbázis nélkül nem lett volna megszervezhető. Rendszerünk kezelte a szobafoglalásokat, a bankkártyás és utalásos fizetés részleteit.
  • A szervezés egyenlege több mint 800 jelentés: 14 folyamatosan frissülő webes jelentés, 437 SQL lekérdezés, 351 Excel tábla. A szervezés közben a résztvevők összesen 7000 különböző adatukat változtatták meg, jórészt a regisztrációs határidő után. Minket ez sem hozott zavarba, és ez által a kongresszus fő szervezőjét sem.

Évente több mint 10 nagyobb rendezvény

  • A tájékoztató írásakor, 2007 májusáig erre az évre 10 olyan rendezvény szoftveres hátterének biztosítására kaptunk megrendelést, amelyek megszervezésének nélkülözhetetlen pillére az online regisztráció során az adatok pontos rögzítése és korrekt elemzése. Májusra ezek közül a rendezvények közül négy a legnagyobb megelégedés mellett lezajlott.
  • A báli szezonban immár negyedik alkalommal biztosítottunk olyan online szoftvereket, amelyekben mind a díszvacsora körasztalos ültetését, mind az estély színháztermének jegytükrét a visszajelzett nevek alapján, a weboldal jelszavas adminisztrációs felületén keresztül a megrendelő maga tervezhette meg.
  • Ahogy 2006-ban, idén is megtervezzük egy vállalatcsoport közel 10 000 fős családi napjának arculatát és üzemeltető szoftverét.
  • A szoftver folyamatos tájékoztatást ad a résztvevők összetételéről, így tudni lehet, hány felnőtt, és korosztályonként hány gyerek várható, így jobban tervezhető az ételek, italok mennyisége, a szórakoztató programok jellege és hozzáférhetősége, és a szükséges infrastruktúra.
  • A várható létszám és a már beregisztrált adatok alapján következtetni lehet arra, hogy az ország különböző pontjairól hányan érkeznek saját autóval, így az ideiglenes parkolóhelyek kialakítása, és az azokba való parkoltatás megfelelő szervezése időben elkezdhető.
  • Szoftveres tervezéssel a 30 településről induló buszok számát optimalizáltuk, útvonalukat telítettségük szerint terveztük, így jóval kevesebb busszal megoldható volt a szállítás – az árkülönbség egy kisebb lakás ára. Az utaslistákat a weboldalon tettük közzé, a rendezvény napján pedig a buszokkal folyamatos telefonos kapcsolatot tartottunk, így az átszállókat, leszállókat figyelemmel kísértük, és senkit nem felejtettünk sem otthon, sem a helyszínen. A rendezvény után a 100 busz 20 percen belül elhagyta a helyszínt.

Visszajelzések, vélemények a rendezvényről

  • A rendezvény után a weboldalra feltöltjük a szervezők által készíttetett fotókat, videókat.
  • A regisztrációs oldalt lecseréljük egy véleménykérő űrlapra, amelyen a vendégek értékelhetik a rendezvény szolgáltatásait, és szöveges megjegyzést is hagyhatnak.
  • A szervezők a megjegyzések alapján legközelebb új ötleteket valósíthatnak meg, az értékelés alapján pedig a legkevésbé jól sikerült szolgáltatásokra jobban odafigyelhetnek.

A regisztráció négyoldalas technikai ismertetője (PDF, 110kB)
Online rendezvény-regisztráció
(PDF, 242kB)
Teljes bemutatkozó anyagunk (PDF, 2,67MB)